Jumaat, 2 November 2012

Majlis izin ilmu calon SPM dan STPM .

Assalamualaikum .

Pada pagi Jumaat , 2.11.2012 , telah diadakan majlis izin ilmu untuk pelajar Tingkatan 5 dan 6 Atas Sekolah Menengah Kebangsaan Bukit Gambir (SMKBG) . Majlis ini memberi kesempatan kepada para pelajar Tingkatan 5 untuk saling bermaaf - maafan antara para guru di SMKBG . Majlis ini dijalankan sebelum para pelajar Tingkatan 5 menjalani peperiksaan besar iaitu SPM dan STPM . Peperiksaan SPM akan dimulakan pada 5.11.2012 manakala peperiksaan STPM pula akan dimulakan pada tarikh 11.11.2012 .   

Ramai guru yang hadir ke tapak perhimpunan untuk bersama - sama dengan para pelajar sebelum mereka menjalani SPM dan STPM . Majlis bermula dengan ucapan dari pengetua baru SMKBG iaitu Encik Puniran bin Denan . Kemudian , para guru diminta untuk berbaris seterusnya para pelajar diminta beratur sebelum bersalam - salaman antara guru dan pelajar . 







Akhir kata , kami warga SMKBG mengucapkan Selamat Berjaya kepada para pelajar yang akan menduduki peperiksaan SPM dan STPM . Kami juga akan sentiasa mendoakan yang terbaik untuk para pelajar . 

* Gambar selebihnya boleh didapati di https://www.facebook.com/unitkoko.smkbgmuar . 

Disediakan oleh Nur Liyana Adira Shafee . 
Credit to Mira Insyirah binti Badrol Hisham . 

Tiada ulasan: